donderdag 20 januari 2011

Long time no see

Oke! Een 'long time no see' is zeker wel op zijn plaats, aangezien ik op 17 september voor het laatst een post heb geplaatst. En logischerwijs zou ik hier graag een verklaring voor geven, maar eerlijk gezegd weet ik niet zo goed waarom het zolang heeft geduurd. Was het omdat ik geen mooie outfitfoto's kon maken? Was het omdat ik een fulltime baan kreeg aangeboden? Of was het 'because I lost interest'? Misschien was het wel alles bij elkaar, who knows. In ieder geval begon het de laatste dagen weer een beetje te kriebelen en besloot ik om er toch maar weer mee te beginnen.. En ik ben gebrand om het deze keer langer vol te houden!

Even een korte persoonlijke update; ik heb in september dus een baan aangeboden gekregen bij het televisieprogramma de BZT-show. Wellicht ken je het, maar ook niet zo gek als het je niet bekend in de oren klinkt, ik mag namelijk hopen dat jullie niet onder dezelfde doelgroep vallen (nl. 10-13jr). Naast mijn werkzaamheden voor het allerleukste jeugdprogramma, heb ik ook meegewerkt aan de z@pp kerstclip, een hartstikke leuke ervaring om nooit meer te vergeten!

Verder qua fashion; ik heb natuurlijk weer aardig wat geshopt, dus dat ga ik niet allemaal opnoemen. De Monkii laarsjes van een aantal posts geleden heb ik inmiddels al een tijd geleden bemachtigt. De laarzen van Manfield vielen in reallife toch wat tegen, dus die heb ik niet toegevoegd aan mijn collectie. Verder heb ik twee weken geleden in Antwerpen geshopt, dit had ik van mijn bestie cadeau gekregen voor mijn verjaardag, en hier ben ik zeker ook geslaagd. Ik zal hier binnenkort nog wat foto's van plaatsen!

Goed, verder zullen jullie het allemaal nog wel zien, ik ben in ieder geval van plan om er weer hard tegenaan te gaan :) En jullie feedback is hierbij natuurlijk van harte welkom!

Liefs,
Roxs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten